© 2019 by Achilleas and Camilo

Πριν μέρες μου τηλεφώνησε ένας φίλος και μου έκλεισε ραντεβού για να πάμε στο πουταναριό και να γαμήσουμε παρέα.
Ο τύπος γαμάει κανα-δυο φορές το χρόνο στα μασάζ (ας πούμε σε πορνεία ειδικού τύπου).
Προετοιμάστηκα κατάλληλα: Έκανα καλή εξωγηπεδική ζωή το προηγούμενο βράδυ, φρόντισα να μη κουραστώ πολύ με τις πρωινές δουλειές, αφόδευσα με επιμέλεια, έλεγξα τους βιορυθμούς μου στο Internet, έφαγα κάτι ελαφρύ αλλά δυναμωτικό, και τέλος τακτοποίησα τις πιο αγχωτικές εκκρεμότητες.
Ήμουν έτοιμος.
Ενώ έκανα προθέρμανση στο xhamster για να περάσει η ώρα μέχρι να συναντηθούμε στην είσοδο του «μασάζ», ο τύπος μου τηλεφωνεί και ακυρώνει τη συνάντηση.
Με τη ψωλή στο χέρι ο μπάρμπας.
Πήγα μόνος.

Επιδείχθηκαν πέντε πόρνες.
Οι τρεις από αυτές είχαν παρουσιαστικά συφοριασμένων καθαριστριών: Βραχύσωμες, μπαντάλες, με κομπλεξικά βλέμματα.
Οι χειραψίες που είχα μαζί τους ενέτειναν την αίσθηση περί καθαριστριών: Σκασμένες παλάμες από απορρυπαντικά, κατήφεια, οκνηρία, ακαταστασία.
Επέλεξα τη Λάνα γιατί είναι νεαρή, δεν θυμίζει καθαρίστρια, χαμογελά σαν μικρό παιδί, ήταν η ψηλότερη από τις άλλες και εντελώς συμπτωματικά είχε και τα μεγαλύτερα βυζιά.
Μαύρο μακρύ μαλλί με μπούκλες.
Μάτι πράσινο (μάλλον χωρίς έγχρωμο φακό επαφής).
Σώμα δυνατό, καλοφτιαγμένο, με φανερά ίχνη έντονου αθλητικού παρελθόντος.
Σώμα θηρευτή, πρόσωπο παιδούλας.

Μόλις μπήκε, την ξάπλωσα χάμω κι άρχισα να τη γαμάω.
Μουνί μέτριου διαμετρήματος και μεγάλου βάθους.
Παρά το ότι είχα ψωνίσει το πρόγραμμα των 45 λεπτών, μετά από 8 λεπτά γαμίσι άρχισα να νιώθω τα ψωλοχύματα να θέλουν να βγουν.
Αυτό οφείλεται στην «εκπαίδευση» που έχω πάρει από τα λαϊκά πορνεία του εικοσάρικου, εκεί που γαμάω τα κλούβια μουνιά των μιλφογκιλφ, εκεί που το deadline για χύσιμο είναι συνήθως τα 10 λεπτά.
Προκειμένου να καθυστερήσω το χύσιμο, έφερα στο νου κάτι σιχαμένο: Τον Βαρουφάκη.
Η επιλογή μου αποδείχθηκε υπερβολική, αφού μετά από 15 λεπτά γαμίσι άρχισα να μπερδεύομαι, οπότε προσηλώθηκα στην προσομοίωση γυναικείου οργασμού που εκτελούσε η Λάνα, και την έχυσα.
Το μισάωρο που υπολείπονταν, η Λάνα μάλλον βαριόταν να το περάσουμε με μασάζ, κι εγώ το ίδιο.
Τελικά ξαπλώσαμε στον ευρύχωρο πάγκο και πιάσαμε την κουβέντα.
Μιλάει πουτανοαγγλικά και ελάχιστα Ελληνικά.

Της είπα ότι όταν πηγαίνω στις πόρνες, ξεφυλλίζω τις σελίδες της ζωής που περνά.
Πολλές πόρνες γέρασαν πάνω στην ψωλή μου. Κάποιες έγιναν τσατσές, ενώ άλλες πέθαναν.

Της είπα για τις πόρνες που χαμογελάνε χωρίς να με κοιτάν στα μάτια και για τις πόρνες που με κοιτούν στα μάτια, αλλά δεν τα βλέπουν.

Της είπα πως με την ατομική οπτική ο άνθρωπος συνεργάζεται με τους άλλους είτε με ελεύθερη βούληση είτε ωθούμενος από το ένστικτο, ενώ η κοινωνική οπτική τείνει να του αποστερήσει την ατομικότητά του και αυτός να γίνει δέσμιος των κοινωνικών καταναγκασμών.
Όμως επειδή τελικά δεν υπάρχει πραγματικά ελεύθερη βούληση, γι’ αυτό η εκδήλωση του γενετήσιου ενστίκτου, ο γενετησιασμός, έστω στα μπουρδέλα, είναι μια ελευθερία του ανδρός.

Της είπα ότι πριν λίγο που τη γαμούσα, ήμουν ο μόνος σίγουρα ειλικρινής από τους δυο μας, αφού η σηκωμένη ψωλή απέδειξε ότι βρισκόμουν σε ακούσιο γενετήσιο ερεθισμό.
Ωστόσο, παρά την υποκρισία του οργασμού της πόρνης, η συνουσία μαζί της είναι ενδιαφέρουσα σχέση, γιατί είναι άνιση σχέση, είναι σχέση υποταγής του ανδρός.
Δηλαδή, ο άνδρας υποτάσσει την πόρνη με τα λεφτά, ενώ η πόρνη υποτάσσει τον άνδρα επειδή του προκαλεί ακούσια καύλα.
Η πόρνη μπορεί να επιστρέψει τα χρήματα, ενώ ο άνδρας δεν μπορεί να πάρει πίσω τα ψωλοχύματα.
Το καύλωμα και το χύσιμο είναι σαν το φτέρνισμα, είναι ακούσιες λειτουργίες, δεν μπορείς να τις ανακόψεις, ούτε να τις διαπραγματευτείς.
Ο υποταγμένος είναι ο άνδρας.
Η υποταγή του ανδρός από την πόρνη, είναι σαν μια οποιαδήποτε σχέση υποταγής, στην οποία ο «αποκάτω» βιώνει την ηδονή και την ένταση του άφταστου, του ακατόρθωτου, του άπιαστου, και χύνει παραδομένος ηδονικά στη γλυκιά ματαιότητα.
Η άνιση σχέση εντείνει την ηδονή.

Μου είπε ότι τα λέω λίγο μπερδεμένα.
Της είπα ότι αυτές οι σκέψεις αιωρούνται στη μέση, μεταξύ λογικής και συναισθήματος.

Υποταγή

του οξαποδώ